Thursday, March 3, 2011

kata dari hati

aku manusia biasa
punya hati dan juga rasa
bodoh la aku kalau tak punya deria
bila sang sahabat membuka cerita
cerita tentang aku dan dia

aku manusia biasa
punya perasaan sakit dan terluka
bodoh la aku kalau terus berduka
kerana sakit dan peritnya aku sendiri yang rasa

aku manusia biasa
punya ego dan juga harga diri
bodoh la aku kalau ku lupakan segala yang terjadi
sedang aku memendam rasa di sini
kau pula sedang seronok melayan duniawi

aku manusia biasa
punya hati yang harus dijaga
bodoh la aku kalau ku biarkan hatiku terus terluka
sedang aku memendam amarahku disini
dan kau pula seronok bergelak ketawa

aku manusia biasa
punya rupa paras yang cukup biasa
punya harta yang x seberapa
punya keluarga yang cukup bahagia
ku redha sekiranya kau tiada......

7 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

walaupun awk dan alief ni manusia biasa,,tapi awk ni special sikit..awk boleh buat sajak yg gempak mcm atas ni..huhuhuhu

kaka said...

gempak ke??mane de..base2 jela 2 kowt..hihi

ana kecik said...

ai gengster ropol2 ke nie??

jgn nk jiwg sgt la kaka yer....

kaka said...

haha..jage kaw ana..lua je gengster lor..dlm ade taman..haha :D

fuad said...

yelaa..sape la kite kan...lalala

kaka said...

eleh..ngt dye sowg je ley wat "lalala".owg pon ley jugk la..lalala :p

fuad said...

hehe...ala omey2 si kaka nieh...nk majuk konon..dush2x..hee ;p