Tuesday, June 21, 2011

GLABA Akibat Sale yang MELAMPAU!!!

Assalamualaikum....masih sempat lagi bagi salam ni..walaupun dlm aty xsaba-saba nak share about last saturday y mantopppp gile..mane xnya kaka g borong sakan dengan cik abang aka bebola aty..misi utama ktorang ari 2 nak singgah mane-mane kedai untuk beli gadjet penting...uik2??APAKAH?hehe..kasut la..sbb kasut yang merangkap sandle yang kaka selalu guna buat pergi kelas tu da kopak..hihi ganas bebenor ni..so setelah membelek2 hampir beberapa minit..hasil yang kita dapat lihat........











terima kasih buat cik abang sebab sudi tunggu walaupun muke nampak xrela tunggu..mybi sbb lama sgt kowt..hehehe,seriously PADINI wat kaka sawan..sale gila-gila kowt..auw auwwww
and balek tu de member tny nape semua kasut kale coklat??
jawapan saya>>
sbb masa beli da xhingat kale , yang ingat cuma nak cari kasut cantik-cantik je...ngeeee :p



11 comments:

Cik Aish said...

ha padini sale??

kaka said...

yup!!!!p ari 2la..skrg nie xtawu de lg ke x..

aLieF si Muncung ManiS said...

sama la..alief selalu beli baju kat padini shop..sebab cuting kat padini lawa...hehe

fiQ'Ra said...

Hye, if sudi jom la join =)

http://fiqracake.blogspot.com/2011/06/contest-saya-suka-berimaginasi.html

Oppa Kudin Nz said...

skrg ade sale lagi ke?

kaka said...

kudin>>skrg nie xtwu la de sale ag ker xek..cer g ngok :)))

Nurainaa Sofia Nurazizul said...

waahh. cantekk! :D

kaka said...

tenkiu :))))

sYafIk-wAy said...

jom g blog saya , ada nama anda di dalam entry terbaru saya . KONTEST SENYUMAN PALING MENGGODA . Anda salah sorg pemenangnya .

sYafIk-wAy said...

yang pasal menang kontest tuh kan , eka bagi alamat penuh , nama penuh dan nombor telefon kat emel syfk .

syafikjack@yahoo.com

kaka said...

ok kaka da send email :))