Tuesday, June 21, 2011

Penangan Handphone Baru ;pppp

sebelum tu kaka nak bagitawu dulu..cerita kat bawah ni nanti bukan pasal aku..ni tentang kawan sebilik sekatil a.k.a roomate tercinta..hahah :D..so kaka xde kena mengena langsung ye cuma ade kait2 sikit je sebab saya ade di tempat kejadian..haha,wawah da macam pegawai penyiasat je ayat gua kn..lu ade??lu adee??ngeee :p,jadi untuk menerangkan situasi nie dgn lebih lanjut,meh kasi tengok dulu picture nie..










haha..ape kes r dak artul (kwn gua) nie tulis cenggini rupa..ok jawapannya ialah kerana one op our friend baru tukar nset baru..nama pon nset baru kan so mesti la lebih canggih dan berteknologi,
ye dak??
ape pulak idaknya...
da kalau huruf pon da boleh tekan sebiji-sebiji tak cam dulu satu butang 3 huruf tok mesej.
xke canggih namanya 2??
so dak artul ni pon dgn bersungguh-sungguh telah cuba untuk taip mesej pakai nset dut2(kwn gua lagi satu aka tuan pny nset)
dan last-last
tu la hasilnya
berjayaaaaaaaa!!!!!setelah hampir 10minit menaip..HAHA :D








No comments: