Tuesday, November 1, 2011

1st contest by eka kaka !

assalammualaikum...wawawah tajuk bajet nak gempak je kan..apa mimpi tetiba kaka nak buat contest pula ni??owhh,,sebenarnya semalam kaka mimpi anjurkan contest and pemenangnya ialah kaka sendiri *erk!boleh cakap cenggitu..haha tipu tipu ;p .. bila difikir-fikir teringin rasanya kaka nak mencuba-cuba buat contest sendiri,yela biasa join contest orang je sekalisekali nak juga merasa join contest sendiri.. *merepek lagi,,puih! manage contest sendiri..yela kasi tambah pengalaman cikit-cikit.. Insya'Allah bila follower sudah mencapai 200lebih nanti kaka rasmikan contestnya..banner semua dah siap..syarat-syarat contestnya pun senang je..alaaa contest ringan-ringan buat permulaan..hadiah??mestilah ada..sponsor??lagilah dialu-alukan kecil tapak tangan padang stadium kaka tadahkan..buat awakawak di luar sana jangan malu-malu join ek nanti..nak tahu bila start kenalah tunggu perkataan follower dekat atas tu dengan gagahnya jejak angka "222"



...stay tunedddd...



13 comments:

aida asyikin said...

ta sabo yaw !haha :DD

aida asyikin said...

ta sabo yaw !haha :DD

kaka said...

haha,,dodol kaw aida :p

cik wanie Lovela (CWL) said...

wah contest

..cik gugu.. said...

t wt contest jgn lupa gtaw ye.. ne la taw sy nk sponsorrrrr ke ;)

kaka said...

cik gugu> baekkkkk!!awk org 1st kaka rojer2 bila contest da bermula nanti ;)

DRESS SWEET said...

Jom lawat blog Dress sweet sy, http://dresssweet.blogspot.com & jadi member utk diskaun

iedchan said...

kijap je lg smpi la tu..hehe sy dah genapkan jadi 200..yehahh

kaka said...

iedchan>hehe..wihuuuu here we go..luv u la my 200 follower :)))

.:MrS cHerRy:. said...

fuiiyoo..kaka nk wt contest..

kaka said...

ema > haha..support ak skli taw ma..nti nak join skli pun boleyyy :))

.:MrS cHerRy:. said...

haissyyhhh...mstilh aq join.ko jgn wt sush2 taw..hahaha..aq nih kn trlebey rjin..he3..

kaka said...

ema>cet!!rjin ea rajin ea..haha