Sunday, November 20, 2011

kerana kuno



twitter baru kaka..yang lama ada tapi da terlupa password jadi kira halal jela ea..huhuk,jom kita bertweets2 sambil retis bergosip ea awakawak..nak di jadikan cerita,kaka memang tak reti sangat nak bertweets sana sini 2pasal la sampai terlupa password yang lama tue..lama gila kowt tak bukak,padan la muka aku kan!..sentuh ini kalau awakawak comel *yang tak sentuh maknanya korang kurang comel..hamboi :p


4 comments:

cik wanie Lovela (CWL) said...

burung biru hehhe

kaka said...

burung pipit.haha :p

fiQ'Ra said...

alamak... tak pernah guna twit2.. hehe.. best tak?

kaka said...

hmmm..boleh la..kaka pn bru je ni ha nk b'jink2..dia lebh kurg cm blog jugk cume kat blog boleh tls pnjg2..kat c 2 tls kontot2 je